Potřebujeme vůbec kampaň na vakcínu? NEPOTŘEBUJEME.
Co tak vnímám náladu mezi lidmi, o vakcínu je čím dál větší zájem. Lidé holt ochotně změní názory a vykašlou se na silácké řeči, když jim začíná jít o život. To se týká hlavně seniorů. Nakonec potvrzují to i čísla, zatímco v říjnu by se nechalo očkovat 34 % Čechů, podle několik dní starého průzkumu téže agentury je to 58 %.
Nejlepší reklamní kampaň si dělá ta nemoc sama.
Tak jí to státe zkus nekazit 🙏
Nezačni třeba štvát lid nějakou debilní kampaní, u níž se budou řešit hlavně náklady. Úplně stačí, když budeš věrohodně a srozumitelně informovat (a i to už možná chci příliš).
Ale především: musíš být schopen uspokojovat poptávku po vakcíně. Když už na ni máš monopol.
Čím víc lidí kolem sebe uvidí naočkované a zdravé, tím víc budou svolní to podstoupit taky.
Jak přesvědčit zbývající lidi? Dejte očkování na pozvánky. Clubhouse tím zbořil Českou republiku 🙂 Jasně, nadsázka, ale pocit nedostupnosti a exkluzivity funguje úžasně. Zdeněk Pohlreich udělal pro propagaci očkování víc než kdokoliv jiný! Jeho předbíhání zaznamenal každý čtenář bulváru a to za minimální náklady. „Proč to dostal Pohlreich a já ne??“
Když se ještě stát postará o to, že ten den, co se půjdou lidé očkovat, budou mít v práci volno, tak máme kolektivní imunitu v kapse.
Hlavně proboha prosím žádné „kampaně“!!!